Javni poziv – Poduzetnički impuls 2015
Ministarstvo poduzetništva i obrta RH na svojim je službenim web stranicama objavilo Otvoreni javni poziv iz programa Poduzetnički impuls 2015., za tri programska područja: „Cjeloživotno obrazovanje za obrtnike“, „Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti“ te „Jačanje konkurentnosti prerađivačke industrije“ . • Za aktivnost „Cjeloživotno obrazovanje za obrtnike“, prijave se zaprimaju isključivo od 30.03.2015. godine (sukladno točki 8. Otvorenog javnog poziva), a javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 13.11.2015. godine. Planirano je ukupno 2.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora. Prihvatljivi troškovi su: • troškovi polaganja ispita o stručnoj osposobljenosti, majstorskog i pomoćničkog ispita • troškovi pripreme za polaganje ispita o stručnoj osposobljenosti i majstorskog ispita • troškovi prekvalifikacije • troškovi ishođenja dozvole (licencije) za izvođenje praktične nastave i vježbi naukovanja. Svi upiti podnose se u pisanom obliku putem obrasca koji je raspoloživ na mrežnim stranicama www.minpo.hr. Odgovori na postavljena pitanja objavljuju se na istoj stranici. • Za programsko područje „Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti“, prijave se zaprimaju isključivo od 30.03.2015. do 13.04.2015. godine (sukladno točki 8. Javnog poziva). Planirano je ukupno 5.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora. Prihvatljivi troškovi su: Za osnovne projektne aktivnosti: 1. Troškovi vezani uz nabavu opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti 2. Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa 3. Svi troškovi vezani uz razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa te troškovi osoblja zaposlenih na aktivnostima razvoja Za dodatne projektne aktivnosti: 1. Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom– potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave 2. Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva 3. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete 4. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje 5. Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice, trošak prijevoza automobilom 2kn/km ili trošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranje brenda, dizajniranje proizvoda, izradui ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala 6. Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta Svi upiti podnose se u pisanom obliku na adresu e-pošte potpore@hamagbicro.hr, a odgovori se objavljuju na mrežnim stranicama Ministarstva i HAMAG-BICRO-a. • Za programsko područje „Jačanje konkurentnosti prerađivačke industrije“, prijave se zaprimaju isključivo od 30.03.2015. do 13.04.2015. godine (sukladno točki 8. Javnog poziva). Planirano je ukupno 8.500.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora. Prihvatljivi troškovi su: Za osnovne projektne aktivnosti: 1. Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata namijenjenih obavljanju poslovne djelatnosti i ostali troškovi namijenjeni povećanju proizvodnih kapaciteta te ekološki prihvatljivijoj i energetski učinkovitijoj proizvodnji 2. Troškovi vezani uz nabavu računalne opreme, računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti Za dodatne projektne aktivnosti: 3. Troškovi nabave i stavljanja u funkciju opreme za mikro elektrane koje koriste obnovljive izvore energije i visoko učinkovitu kogeneraciju električne snage do 10 KW (proizvodnja električne energije) i termičke snage do 30KW (proizvodnja topline) 4. Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom – potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave 5. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete 6. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje 7. Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva 8. Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice,trošak prijevoza automobilom 2kn/km ilitrošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranjebrenda, dizajniranje proizvoda, izradui ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala 9. Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta Svi upiti podnose se u pisanom obliku na adresu e-pošte potpore@hamagbicro.hr, a odgovori se objavljuju na mrežnim stranicama Ministarstva i HAMAG-BICRO-a. Cjeloviti tekst objavljenog Javnog poziva sa dodatnim informacijama i pojašnjenjima možete pronaći klikom na http://www.minpo.hr/default.aspx?id=4118 .




